Wetronic Experience Center The Wall
Wetronic is al jaren marktleider op het gebied van radiografische modelbouw trucks en behoort tot de grootste modelbouw winkels van Nederland. Vanuit de modelbouw community zien we een steeds grotere vraag naar een unieke locaties waar zowel jong als oud de modelbouw hobby kan beoefenen en beleven. Om aan deze vraag te voldoen hebben we een uniek en uitdagend concept bedacht. Het Wetronic Experience Center!
Wetronics Experience Center
Hier begint modelbouw pas echt!
Wetronics heeft de ambitie het grootste Experience Center van Europa neer te zetten. Een unieke locatie waar zowel jong als oud de modelbouw hobby “next level” kan beleven. Om dit doel en ambitie te behalen heeft Wetronics BeyondFive ingeschakeld om mee te helpen deze doelstelling te bereiken. Door het analyseren van de marketing en communicatieactiviteiten hebben we kunnen adviseren op de markt- en doelgroep benadering en de visuele identiteit. Vervolgens is er een marketing/ communicatie plan gemaakt gericht op het activeren van de doelgroep.
Hiervoor was een kleine re-branding met een nieuwe “tone of voice” nodig wat doorgevoerd is op diverse communicatiemiddelen. Zo hebben we de website, socialmedia, en printuitingen aangepast met een nieuwe frisse vormgeving en een vlotte benadering van de doelgroep.